דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת מלון בברצלונה 

מאת    [ 21/03/2012 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 21457 פעמים ]

לאחר שבחרתם לצאת  לנופש בעיר ברצלונה עליכם להזמין מלון. איך תדעו איזו מלון להזמין מתוך כל המבחר הבלתי נגמר? 

 מטרת העמוד הנ"ל  לעשות סדר בבלגן ולעזור בבחירת המלון, או הלינה המתאימה לכם בברצלונה. 

הוסטל, בית מלון או דירה? ראשית, צריך להחליט באיזה סוג של לינה אתם מעוניינים - הוסטל, מלון או דירה. להלן ההבדלים (למי שאינו טייל מנוסה)
  
בית מלון
 מיועד למי שרוצה ליהנות מתנאים של אירוח בזמן הטיול שלו. הוסטל או אכסנייה מתאים למי שחשוב לו לחסוך בעלויות הט ודירה, מתאימה בעיקר למשפחות וקבוצות קטנות. נקודות חשובות בבחירת מלון בברצלונה: מיקום: כדאי לבחור מלון במרכז העיר, עדיף בסמוך למשלוש הרחובות catalanes, parlel, Via laletana וחוף הים, ולהשתדל שהמלון יהיה בסמוך לתחנת מטרו. פחות קריטי אך מועיל  הוא מיקום המלון סמוך לכיכר אספניה או כיכר קטלוניה. למי שאוהב לישון באזור עתיק או במרכז תרבותי כדאי לחפש את המלונות הנמצאים ליד או בתוך הרובע הגותי או הסמוכים לראמבלס. כדאי להתרחק מאזור רובע ראוול (זהו גם האזור בו מתגוררים המהגרים והעובדים הזרים, כך שלזוגות או למשפחות עם ילדים לא כל כך מומלץ להסתובב בו בלילה.

לתיירים לא מומלץ להזמין מלונות הסמוכים לשדה התעופה! כך תחסכו את מחירי הנסיעה היומים לעיר ובחזרה במי הטיסות, אבל תשלמו על כך בזמן ובכסף שיתבזבזו לכם בנסיעה היומית לעיר (שדה התעופה נמצא בעיירה אל פארט כ20-30 דקות נסיעה ממרכז העיר ברצלונה). 

המלצות של לקוחות עבר: חשוב  לקרוא מה כותבים  לקוחות העבר של בתי המלון וכיצד הם תיארו את השהות בהם. בכל מנוע לחיפוש מלונות ברשת זה הוא הפרמטר החשוב ביותר (אם לא היחידי) לציון של המלון. בנוסף, אפשר להיכנס לאתרים כמו "TripAdvisor" או פורומים ישראלים כמו "למטייל" כדי לראות איזה ביקורת רשמו לקוחות העבר של המלון. 
ג. מה המלון נותן? חשוב להבין מה המלון נותן ומה הוא אינו נותן תמרת הכסף שלכם. לדעתנו, הפרמטרים החשובים הם: ארוחת בוקר, מטבחון ואינטרנט אך זה כבר נתון להעדפה אישית. חשוב לדעת:
בברצלונה לא נהוג להוסיף מטבחונים אישיים במלונות. וחלק מהמלונות לא מאשרים להביא אוכל מבחוץ מה שיכול לפגוע בתייר שומר כשרות ובתייר בעל צרכים מיוחדים רפואיים. ה-Wi-Fi ברוב המלונות חופשי רק בלובי (תלוי במלון).

לגבי ארוחת בוקר - כמו ערים רבות במערב אירופה, ברצלונה סובלת מפגם ארוחת הבוקר במלונות הזולים. בניגוד למרכז ומזרח אירופה, שם ארוחות הבוקר דשנות ומלאות. אפשר להתווכח האם תוספת המחיר עבור ארוחת בוקר במלון הינה כדאית. מצד אחד, אפשר לחסוך את הכסף ולהזמין מלון ללא ארוחת בוקר (חסכון של לרוב חמישה יורו לאדם ליום) ולהזמין ארוחת בוקר במסעדה, סופר או בית קפה סמוכים.. 
דרך איזה אתר מומלץ להזמין מלון?  ישנם כל כך הרבה אתרים בהם ניתן להזמין מלונות ודירות לברצלונה. אנו ממליצים על שניים:


    • האתר הידוע והגדול ביותר להזמנת מלונות הוא Booking. באתר זה קיים המבחר הגדול ביותר למלונות, דירות ואכסניות וניתן לקרוא חלק גדול מהמידע בעברית. כדי לקבל מידע בעברית על אתר בוקינג (Booking) באתר שלנו (לחצו על הקישור המצורף)
    • אתר נוסף הוא האתר של חברת budgetplace, שמתמחה במלונות לזוגות צעירים וסטודנטים ומציעה את ההצעות הזולות והיעילות ביותר לחופשה באירופה. זהו אתר פחות מוכר ובוא אינו תומך בעברית, לכן מצאנו לנכון להסביר עליו בטבלה מתחת



    לקריאה נוספת:  מלונות מומלצים בברצלונה 

 

אוהד, עורך התוכן של אתר הכל על ברצלונה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב